Dodací podmínky


  • Objednávky se zpracovávají každý pracovní den do 14:30. Přepravci jsou předány následující pracovní den. Po té jsou doručovány.
  • V případě, že není Vámi objednané zboží skladem, budete informováni, v jakém náhradním termínu bude zboží dodáno.
  • O odeslání objednávky budete informování emailem.
  • Při objednávce nad 1000,- Kč Vám nebudou účtovány žádné poplatky za dopravu (neplatí pro velkoobchodníky, podmínky zde).
  • Standardní doba dodání zboží je 2-7 dní. Při dodávkách do zahraničí je doba dodání závislá na zvolené přepravě a na vzdálenosti.
  • V případě delší dodací doby Vás budeme obratem informovat.


Doručení balíku
  • zásilku vám doručíme na vámi požadovanou adresu následující pracovní den po jejím převzetí od odesilatele
  • řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti
  • zásilku vám standardně doručíme v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, nicméně  pravděpodobný čas doručení můžete zjistit po zadání vašeho PSČ na www.ppl.cz nebo přímo při kontaktu s řidičem)
  • V případě nezastižení vám zanecháme oznámení a balík se pokusíme doručit ještě jednou následující pracovní den

·         v určitých lokalitách ČR nabízíme i večerní doručení v rozmezí 17–21 hodin (seznam lokalit naleznete ZDE

  • cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz po zadání jejího čísla (11 číslic)
  • hmotnost balíku je omezena do 50 kg
 
Platba platební kartou:

Při převzetí zásilky se můžete svobodně rozhodnout, zda doběrečné zaplatíte platební kartou nebo hotově.

 Všichni řidiči PPL CZ jsou vybaveni mobilním platebním terminálem a tiskárnou.

 
 

Převzetí a reklamace:

Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči. Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dní. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.